Mandagstip: Gør noget godt for en kunde

Mandagstip: Gør noget godt for en kunde

Mandagstip

Måske har du ikke kunder, men borgere, klienter eller patienter i stedet. Måske er dine ”kunder” i stedet også dine kolleger i en anden afdeling.

Uanset hvad så er din mission i denne uge at gøre noget ekstra for at gøre en kunde glad. Ret små ting kan have en ret stor effekt. Kan du skrive et postkort til en kunde om hvorfor du er glad for dem? Kan du sende dem en lille ting? Kan du bare rose dem personligt næste gang du ser dem?

Husk: Vi er ikke på arbejde for vores egen skyld. Vi er der for kundernes skyld (hvem vores kunder så end måtte være). Derfor er der utroligt meget arbejdsglæde i at gøre noget ekstra for en kunde som er med til at gøre dem glade.

Hvem vil du gøre noget ekstra for i denne uge?

Vores mandagstips er enkle, nemme og sjove ting du kan gøre for at øge din og andres arbejdsglæde, og starte ugen på allerbedste vis. Noget man kan gøre på højest 5 minutter. Når du prøver det, skriv en kommentar og lad os vide hvordan det gik. Se alle vores mandagstips her eller køb bogen 52 Glade Mandage i Arbejdsglædeshoppen.

Skrevet af Patricia

Patricia spreder arbejdsglæde 'backstage' og holder styr på de administrative opgaver i Arbejdsglæde nu.

Skriv en kommentar