Glade kunder
Hver gang vi holder et foredrag, en workshop eller et længere forløb, beder vi altid vores kunder om at evaluere os. Helt konkret stiller vi dem dette spørgsmål:
Hvor sandsynligt er det, at du vil anbefale os til en anden arbejdsplads, en god ven eller en kollega?
10=Mest sandsynligt, 1=Mindst sandsynligt
Vi har netop gennemgået besvarelserne, og på de seneste 300 evalueringer har vores kunder givet os et gennemsnit på 9,6 ud af 10. Det giver ‘Arbejdsglæde nu‘ en Net Promoter Score (NPS) på 88 – det er vi helt vildt stolte af!
Mere end blot NPS
Og tilbagemeldingerne er ikke kun et tal for os. De kommentarer vi modtager fortæller os, at vores arbejde gør en forskel hos vores kunder. Se bare nogle af de seneste kommentarer vi har fået:
Der har udelukkende været MEGET positive tilbagemeldinger på oplægget, og vi kommer til at “massere” tiltag vedr. arbejdsglæde ind i vores nærtforestående APV handleplaner.
Aarhus Universitet – Forskningsstøtteenheden
Generelt 2 super gode oplæg. Meget pragmatisk og brugbart. God energi og dynamik i oplæggene.
VIKING Life-Saving Equipment AS
Oplægget var virkelig godt skruet sammen. Der var masser af inspiration og nyttig viden til at højne arbejdsglæden.
Hvidovre Kommune
Og det er netop det der giver os arbejdsglæde! Når vi får at vide at vores arbejde har gjort en forskel, dvs.. når vores kunder mærker udbyttet af arbejdsglædeforløbet – også på den lange bane. Når vi er med til at skabe en forståelse for vigtigheden af, løbende at arbejde med arbejdsglæden.
Et foredrag eller en workshop kan aldrig stå alene, derfor har vi ALTID opfølgende samtaler med vores kunder, hvor vi hjælper dem med det fortsatte fokus på arbejdsglæden. Og målet er klart: Vi arbejder for at skabe en verden hvor arbejdsglæde er reglen – og ikke undtagelsen.
Tak til alle jer der tager arbejdsglæden alvorligt!