Vi er mega stolte over vores kundefeedback!

Efter vores workshops og foredrag, beder vi vores kunder evaluere os. Helt konkret spørger vi: “På en skala fra 1-10, hvor sandsynligt er det at du vil anbefale os til en anden arbejdsplads, en god ven eller en kollega?”.

Og vi må knibe os selv i armen – for hold da helt op hvor er det fantastisk, så flotte vores evalueringer er. Her er et overblik over vores seneste 100 kundevurderinger: Kundevurdering af seneste 100 gigs - opdateret oktober 2015

JA! ud af de seneste 100 workshops/foredrag har 80 kunder givet os et 10-tal. Og laveste kundevurdering er 8 :-) Det betyder at vores gennemsnit er 9,7.

Og så betyder det faktisk også, at vi har loyale kunder. Vores  NPS score (hvis du er til den slags) er 90, så det er helt i toppen.

Vi er super stolte af os selv, og kan heldigvis konkludere at vi er gode til det vi gør! :o) Og så giver det da også en masse arbejdsglæde at vide at kunderne vil anbefale os til andre!

Du kan se flere referencer her og læse mere om vores foredrag og workshops her.

 

Skrevet af Arlette Bentzen

Arlette er certificeret i positiv psykologi og har mange års erfaring som underviser og foredragsholder og har været en del af Arbejdsglæde nu siden 2010. Arlette får arbejdsglæde af at flytte mennesker og når der opstår ny energi hos den organisation hun har arbejdet med.

Skriv en kommentar