Endnu mere ros fra vores kunder

Endnu mere ros fra vores kunder

Vores kunder er utroligt glade for vores foredrag og workshops om arbejdsglæde.

Jeg har lige holdt et foredrag for 40 ledere fra et dansk medicinalfirma, som bagefter skrev dette:

Vedr. samarbejdet inden workshop – meget professionelt med god information og opfølgning. Tak Patricia! Stor hjælp at der endda fulgte tekst med til udsendelse af survey, så vi hurtigt kunne få den sendt ud.

Alexanders oplæg var en fin blanding af input, ny information omkring arbejdsglæde og med reference tilbage til research – hvilket er vigtigt for gruppen her i en research-tung virksomhed. Samt enkle pointer, som kan huskes nemt, når folk skal tilbage og gøre noget anderledes end før.

Alt I alt er vi meget tilfredse kunder ;-)

Og min fantastiske kollega Arlette holdt et foredrag for 150 medarbejdere fra et stort pensionsselskab, som bagefter gav denne feedback:

Arlette fandt en super balance mellem det sjove, det alvorlige, ikke for “crazy” og ej heller for kedeligt/tungt.

Perfekt!

Begge kunderne gav os et rent 10-tal – det gør langt de fleste af vores kunder i øvrigt. Vi har et gennemsnit på 9,6 ud af 10 på de seneste 300 kundeevalueringer og en Net Promoter Score på 87.

Det er vi MEGET stolte af :)

Læs mere om vores foredrag og workshops her.

Skrevet af alexander

Alexander stiftede Arbejdsglæde nu i 2003 og er en af verdens førende eksperter i emnet. Han har skrevet 5 bøger om arbejdsglæde og holdt hundredevis af foredrag i næsten 50 lande.

Skriv en kommentar