Sådan skabte WD-40 milliardsucces med arbejdsglæde

Sådan skabte WD-40 milliardsucces med arbejdsglæde

En af talerne fra vores Internationale Arbejdsglædekonference er i medierne i en artikel med titlen WD-40 Company Keeps Growing in This $1 Billion Market, som opremser de fantastiske resultater virksomheden har skabt på det sidste.

På konferencen vil WD-40’s CEO Garry Ridge afsløre den vigtigste årsag til deres succes: De har skabt en kultur præget af et stærkt tilhørsforhold, kommunikation, delte værdier og konstant læring.

De ser ikke sig selv som et team, men som en stamme. Som Garry Ridge siger det: Et team er noget du spiller på engang imellem. En stamme, er et sted du hører til.

Garry er en fantastisk inspirerende taler og der er meget at lære fra WD-40s eksempel. Kom til konference og hør hvordan WD-40 skabte en milliardsucces baseret på arbejdsglæde.

Se hele programmet og køb billetter her.

Skrevet af alexander

Alexander stiftede Arbejdsglæde nu i 2003 og er en af verdens førende eksperter i emnet. Han har skrevet 5 bøger om arbejdsglæde og holdt hundredevis af foredrag i næsten 50 lande.

Skriv en kommentar