Woohoo, hvor er vi gode!

Ros!

Hver gang vi har holdt et event (foredrag, workshops, ledertræning osv.) beder vi kunden om at give os deres ærlige feedback på det.

Vi har lige gennemgået kundefeedbacken fra vores sidste 100 events for at se, hvordan vi klarer os – og det ser meeeeeget nydeligt ud!

Gennemsnitskarakteren er 4,8 ud af 5. Hvor 5 er højest :o) Det er vi helt vildt stolte af.

Vi spørger også vores kunder hvor sandsynligt det er, at de vil anbefale os til andre på en skala fra 1-10 og her giver 94% 8 eller højere. Den hyppigste score her er 10 – det får vi af 66% af vores kunder.

Hvis du kender til Net Promoter Score, så er vores NPS på 73!

Her er nogle citater fra vores kunder:

Tusind tak for nogle MEGET inspirerende og gode timer i går. Vi fik alle ufatteligt meget at tale om og meget, som vi kan benytte i vores dagligdag – helt simpelt og lige til.

Tak for et fantastisk foredrag. Jeg er helt høj og fuld af gå på mod til at drive det videre. Du levede fuldt op til mine forhåbninger om det vi gerne vil sætte spot på – og mere til. Hvor har vi her et godt afsæt at arbejde videre med arbejdsglæde på.

Det skulle næstes påbydes alle ansatte at deltage i kurset. Det kunne faktisk ikke være bedre – mere af den slags. SPRED ARBEJDSGLÆDE – DET SMITTER.

Tak for en herlig vitaminindsprøjtning i Faaborg i lørdags. Vi har efterfølgende fået positiv feedback fra de fleste af vore kolleger, og her i Kastrup er sket et mærkbart stemningsløft allerede.

Så vi må nok se i øjnene, at vi er ret gode til det der med arbejdsglæde :o)

Skrevet af alexander

Alexander stiftede Arbejdsglæde nu i 2003 og er en af verdens førende eksperter i emnet. Han har skrevet 5 bøger om arbejdsglæde og holdt hundredevis af foredrag i næsten 50 lande.

Skriv en kommentar