Vind en billet til Arbejdsglæde Live! 2025 konferencen

Del jeres bedste arbejdsglæde-initiativ med os og vind en billet til konferencen

Vind en billet til Arbejdsglæde Live! 2025 konferencen

Du har nu muligheden for at vinde en billet til vores Arbejdsglæde Live! 2025 konference d. 22. maj 2025 i København.

Arbejdsglædeinitiativer der virker

På konferencen skal vi bl.a. høre fra virksomheder som deler deres bedste initiativ – konkrete initiativer som virkelig har gjort en forskel for arbejdsglæden. Men vi vil gerne have endnu flere gode eksempler med! Ikke fra scenen, men som en lille video.

Har I et arbejdsglædeinitiativ, der virkelig har gjort en positiv forskel hos jer? Så vil vi meget gerne høre om det!

Måske har I:

  • Skabt bedre rammer for fokus og hjernepauser
  • Haft et initiativ der har boostet stolthed og fællesskab
  • Indrettet arbejdspladsen til hjernepauser eller på en anden måde der giver jer arbejdsglæde
  • Eller noget andet helt fantastisk

Sådan vinder du en billet til arbejdsglædekonferencen

For at deltage i konkurrencen om 1 fribillet til Arbejdsglæde Live! 2025 konferencen i København, skal du:

  1. Sende en beskrivelse af jeres bedste tip. Det skal være et konkret initiativ, der har styrket arbejdsglæden hos jer, og som forholdsvist let kan sættes i gang. Eksempelvis en process I har, eller et værktøj I bruger.
  2. Give os lov til at dele jeres tip på vores hjemmeside, som inspiration for andre (I kan sagtens være annonyme).
  3. Hvis I vinder, give tilladelse til at vi skyder en kort 1-minuts video, som bliver vist på vores Arbejdsglæde Live! konference d. 22. maj 2025.

Skriv jeres tip nedenfor eller send en mail til: info@arbejdsglaedenu.dk. Deadline er torsdag den 1. maj 2025 og vinderen får direkte besked.


Deltag på Arbejdsglæde Live! 2025 konferencen

De fire sessioner på konferencen har nogle super spændende emner, de vil omhandle: Tid, fokus & overskud, Hjernepauser & hjernerum, Personligt lederskab samt Stolthed & fællesskab.

Er du ikke så heldig at vinde en billet, eller har du brug for billetter til nogle af dine fantastiske kolleger, så kan du finde mere information via nedenstående links:

Skrevet af Patricia

Patricia spreder arbejdsglæde 'backstage' og holder styr på de administrative opgaver i Arbejdsglæde nu.

Skriv en kommentar