Vores 10. konference blev afholdt 23-24. maj 2019 i København – tak til 200 engagerede deltagere fra 25 lande og 20 fantastiske talere
Materialer fra dagene finder du her.
Arbejdsglæde Live! konferencen er for ledere, HR-folk, medarbejdere og alle som gerne vil have inspiration til at skabe bedre arbejdspladser, gladere arbejdsdage og langt bedre resultater.
Du får inspiration, viden, energi og især konkrete redskaber som du kan tage med tilbage til din organisation og bruge med det samme.
Det er 10. gang vi holder konferencen og de tidligere år har den fået utroligt god feedback med en gennemsnitsvurdering på 4,8 ud af 5.
Deltagerne sagde bl.a.:
Tak for en fantastisk dag – det var den bedste konference jeg nogensinde har deltaget på.
Fantastisk arrangement, har fortalt vidt og bredt om det :-)
Alle talerne var fantastiske og meget motiverende. Der var en god fordeling af motivation og værktøjer til at få mere arbejdsglæde.
Tak for en dejlig og lærerig dag. Det har givet os en masse ideer til vores videre arbejde :-) som en masse kolleger allerede har mærket positiv afsmitning fra.
Talere og program
Vi har lagt et fantastisk program og inviteret en stribe superspændende talere der skal inspirere 350 engagerede deltagere. Blandt talerne er:
En intens og spændende dag med masser af udbytte
Forskning viser, at glade arbejdspladser klarer sig bedre. De har et lavere sygefravær, lavere personaleomsætning, højere produktivitet, mere innovation og en bedre bundlinie. Og mennesker med arbejdsglæde har det ikke bare bedre på jobbet, de er også gladere og har mere energi i resten af livet.
Du får:
- Spændende indlæg fra nogle superdygtige og meget inspirerende talere
- Indblik i den nyeste forskning om arbejdsglæde
- Konkrete redskaber du kan tage med tilbage og bruge med det samme
- Et ordentligt skud arbejdsglæde og energi
Billetter
Køb jeres billetter i en fart – inden der bliver udsolgt :) Og hvorfor ikke sende en hel flok mennesker? De tidligere år har mange virksomheder købt 5, 10 eller 15 billetter. Jo flere mennesker I sender, jo flere er I til at tage de gode ideer med hjem og gøre noget ved dem! Konferencen er international og alle indlæg og workshops afholdes på engelsk.
[price-item item_number=”2″ category=”Enkeltbillet”]
[price-item item_number=”2″ category=”Gruppe”]
Har du brug for en faktura via EAN i stedet? Ikke noget problem. Send en mail til os på info@arbejdsglaedenu.dk med dine fakturaoplysninger.
Læs mere og køb jeres billetter allerede nu.
Alt det praktiske
Dag 1: Torsdag den 23. maj 2019 kl. 9:30 – 16:30 (konference)
Sted: Marketenderiet, Kirsten Walthers Vej 5, 2500 Valby (København)
Dag 2: Fredag den 24. maj 2019 kl. 9:00 – 16:00 (workshops)
Sted: Mogens Dahl Koncertsal, Snorresgade 22, 2300 København
Vi har samlet en masse praktisk information til deltagerne her.